Vintersæson 2026/2027

Så er det snart tid til en ny fantastisk gymnastiksæson 🤸‍♀️🤸

Tilmeldingen åbner for alle onsdag den 24. juni 2026 kl. 17.00 – efter først-til-mølle-princippet 🥳 Dog har vi nogle hold vi ikke kan åbne op for på nuværende tidspunkt fordi vi mangler holdledere og instruktører.

Vintersæsonen starter i uge 35 (24.-28. august), og vi glæder os til endnu en sæson fyldt med:

✨ Glade gymnaster

✨ Masser af træning og fællesskab

✨ Sjove arrangementer

✨ Og selvfølgelig vores store opvisning lørdag den 13. marts 2027 🎉

Kunne du tænke dig at blive instruktør?

Så kontakt os endelig på kontakt@kifgs.dk for mere information – vi sørger selvfølgelig for, at du bliver klædt godt på til opgaven 😉💪

Du kan allerede nu læse mere om vores hold her: