Er der ledige pladser på holdet?
Ved tilmelding kan du se om du tilmelder eller kommer på ventelisten.
Kan mit barn komme på venteliste?
Når der ikke er flere ledige pladser kan du tilmelde dig ventelisten. Dette gøres på det enkelte hold under “Tilmeld”.
Er der prøvetræning?
Nej. For at gøre træningen optimal for både gymnaster og instruktører, skal der foretages tilmelding til holdet inden træning medmindre andet fremgår af holdbeskrivelsen. Der er mulighed for at få refunderet beløbet hvis holdet ikke var det passende inden 3. træningsgang.
Har mit barn den rigtige alder?
Familiegymnastik, Tonseholdet, Powerspring, Multispring, Tempospring, Turbospring og Juniorspring er hold, der er alder- eller klassetrins baseret. Vi har bedst erfaringer med de angivne aldre i forhold til, hvad jeres barn kan få ud af holdet. Dette skal I være opmærksom på ved tilmelding. Se mere under hold.
Hvornår starter tilmeldingen?
Start tidspunktet for tilmeldingen annonceres på hjemmesiden under Nyheder og på Facebook og Instagram. Vi bestræber os på at starte tilmeldingen inden skolernes sommerferie i juni måned.
På de hold hvor der er sommerspring, bestræber vi os på at starte tilmeldingen kort efter vintersæsonens afslutning.
Kan jeg få kontingentet refunderet?
Ja. Hvis du, inden 3. træning, kontakter os skriftligt på mail (kontakt@kifgs.dk) med gymnastens navn og hold.
Dette gælder ikke for Sommerspring.
Hvordan tilmelder jeg mig/mit barn?
Find holdet under “Hold” i menuen. Tryk på holdet og læs beskrivelsen. Derefter tryk på “Tilmelding”. Der åbnes en ny fane/vindue, hvor tilmeldingen kan færdiggøres.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål ovenfor? Så kontakt os her.
Du er velkommen til at kontakte os og vi vil svare hurtigst muligt.
kontakt@kifgs.dk